اینترنتی ایرانسل خرید|خرید شارژ همراه اول|ایرانسل و همراه اول خرید اینترنتی شارژ
نوشته شده توسط : irancel-24

- شبکه خرید شارژ ایرانسل اینترنت:



امروزه رایانه های خرید شارژ همراه اول دستی به سرعت در حال فراگیر شدن هستند بطوریکه بسیاری از وب سایت ها نسخه هایی از صفحات خود را بطور ویژه برای کاربران PDA طراحی نموده اند تا صفحات بطور کامل با اندازه صفحه رایانه دستی شما سازگار باشند.
در این روش، شما مشترکین سیم کارت‌های دائمی ایرانسل می‌توانید جهت خرید شارژ همراه اول استفاده از سرویس «دریافت صورتحساب با پیام کوتاه» یک پیام کوتاه بدون متن به ٥٤٥٩ بفرستید.
بطور دائمی به اینترنت متصل هستید و صرفاً برای ارسال خرید شارژ همراه اول و دریافت اطلاعات هزینه می پردازید.
گوشی شما باید خرید شارژ همراه اول برای اتصال به شبکه GPRS مناسب باشد (برای اطلاع از این موضوع اینجا را کلیک کنید).




همیشه اولین چیزی که روی گوشی شما ظاهر می شود، متن ها و لینک های موجود در صفحه است تا سرعت شما برای دسترسی به داده های مورد خرید شارژ همراه اول نظرتان افزایش یابد.

نقشه مجازی ایرانسل خرید شارژ همراه اول
خرید شارژ ایرانسل

پس از دریافت پیام کوتاه حاوی تنظیمات، آنرا باز و در گوشی ذخیره (save) نمایید تا تنظیمات GPRS به گوشی منتقل شود. خرید شارژ همراه اول



با اشتراک خدمات «نقشه مجازی ایرانسل» شما خرید شارژ ایرانسل می‌توانید از هر محل یا حتی شهر دیگری از موقعیت دقیق فرزندان خود آگاه شوید.
خرید شارژ همراه اول
WAP 1.0 Proxy : گوشی هایی که از نسخه WAP 1.0 برای ارتباط با اینترنت استفاده کرده و از نسخه WAP 2.0 پشتیبانی نمیکنند. خرید شارژ همراه اول

هزینه منطقی خرید شارژ همراه اول
خرید شارژ همراه اول

از طریق پورتال کنترل حساب اینترنتی خرید شارژ ایرانسل (e-Care)
شماره تلفن‌همراه، شماره‌سريال خرید شارژ همراه اول سيم‌كارت، شماره مدرک‌شناسایی

درهنگام حرکت و رفت و آمد، بدون هیچ خرید شارژ همراه اول زحمتی می توانید به شبکه جهانی اینترنت متصل باشید.

نمای خرید شارژ ایرانسل خانواده

در صورتی که از قبل ثبت نام نکرده اید، یک پیام کوتاه بدون متن از خط خود به شماره ١٣٠ ارسال و یا از خط خود خرید شارژ همراه اول با شماره ٧٠٠ (مرکز خدمات مشترکین ایرانسل) تماس حاصل کرده و رمز ورود اختصاصی کنترل حساب اینترنتی خود را دریافت کنید.
GPRS در واقع روش نوینی برای ارسال داده ها از طریق تلفن همراه است. با استفاده خرید شارژ همراه اول از GPRS:
حتی برای مرور آن دسته از وب سایت هایی که نسخه ویژه PDA خرید شارژ همراه اول ندارند نیز مشکلی وجود نخواهد داشت.
خرید شارژ همراه اول اینترنت از آن شماست!
ایرانسل تنظیمات GPRS را از طریق پیام کوتاه (SMS) خرید شارژ همراه اول برای مشترکیــن ارسـال می نماید.
خرید شارژ همراه اول

با قابلیت GPRS تلفن همراهتان می توانید 24 خرید شارژ همراه اول ساعته به اینترنت متصل باشید.



به لینک کنترل حساب اینترنتی (e-Care) در صفحه نخست وب سایت ایرانسل خرید شارژ همراه اول مراجعه کنید.
برای دریافت صورت‌حساب تلفن همراه خود اینجا کلیک خرید شارژ ایرانسل کنید!

(ویژه مشترکین دائمی) خرید شارژ همراه اول
برای استفاده از امکانات مختلف سرویس «نمای دوستان» کد دستوری #۸۹۸* و برای «نمای خانواده» کد دستوری #۸۹۰* را از چپ به راست شماره‌گیری نموده و وارد منوی اصلی خرید شارژ همراه اول شوید.



تعرفه GPRS خرید شارژ همراه اول
نحوه دسترسی به خرید شارژ همراه اول اینترنت
در جشنواره زمستان ۹۰ ایرانسل شما مشترکینی که از خدمات نمای دوستان استفاده می‌کنید، قادر خرید شارژ ایرانسل خواهید بود از قابلیت‌های جدید این سرویس برخوردار شوید.
توجه: در صورت استفاده از سرویس خرید شارژ همراه اول «نمای خانواده»، تنها والدین امکان خواهند داشت که موقعیت فرزندان‌شان را مکان‌یابی کنند.
نمای دوستان دارای قابلیت‌های پیشرفته تری از جمله راه اندازی «گروه»،«انجمن»، «رهگیری دوستان» خرید شارژ همراه اول و «پرچین مجازی» می باشد.
شبکه GPRS ایرانسل از روز شنبه 5 خرید شارژ همراه اول اسفند 85 رسما افتتاح شده است و ارسال تنظیمات GPRS برای مشتریان آغاز گردیده است.

• رمز ورود را نیز می‌توانید با ارسال یک پیامک بدون متن از خط خرید شارژ ایرانسل ایرانسل خود به شماره ۱۳۰ دریافت نمایید.
سپس می توانید با ارسال خرید شارژ ایرانسل یک پیام کوتاه بدون متن به ٥٤٥٥ خلاصه صورتحساب قبلی را در یک پیام‌کوتاه دریافت کنید.

(General Packet Radio Service) GPRS سرویسی است که از طریق آن شما همیشه و همه جا آنلاین خرید شارژ همراه اول بوده و می توانید از اینترنت استفاده نمایید.

مشاهده صورتحساب از طریق خرید شارژ همراه اول وب سایت، پیام‌کوتاه و اینترنت

توجه: خرید شارژ ایرانسل
خرید شارژ ایرانسل
پس از راه اندازی موفقیت آمیز سرویس «نما» (نقشه مجازی ایرانسل) در شهرهای تهران، کرج، تبریز، اصفهان، شیراز و مشهد و استقبال شما مشترکین عزیز از سرویس «نمای دوستان»، در جشنواره زمستان ۹۰، سرویس جدید «نمای خانواده» و سرویس خرید شارژ ایرانسل «نمای دوستان»، با قابلیت‌های جدیدی همچون «رهگیری دوستان» و «پرچین مجازی» در اختیار شما قرار گرفته است.
قابلیت های جدید سرویس نمای دوستان خرید شارژ همراه اول از طریق اینترنت:

بنابراین نگران هزینه آنلاین بودن خود نباشید. خرید شارژ همراه اول
همان‌طور که می‌دانید، با استفاده از این سرویس می‌توانید موقعیت جغرافیایی دوستان‌تان را معین نموده و یا محل خود را به خرید شارژ همراه اول آنها اطلاع دهید و نیز از دیگر امکانات جذاب و مفید این خدمات استفاده کنید.

همیشه آنلاین هستید! خرید شارژ ایرانسل
برای آنکه تنظیمات این سرویس به گوشی شما منتقل شود، باید خرید شارژ ایرانسل اطلاعات ارسال شده را در تلفن همراهتان ذخیره (save) کنید.

صرفاً مجبورید در صفحه کمی بالا خرید شارژ ایرانسل و پایین بروید تا کل صفحه را مشاهده کنید.
همین! شما برای متصل ماندن به شبکه جهانی خرید شارژ ایرانسل هزینه ای نمی پردازید. این منصفانه است زیرا شما فقط پول آنچه را مصرف می کنید می پردازید.

برای انصراف از این سرویس نیز می‌توانید یک پیام کوتاه بدون متن به خرید شارژ ایرانسل ٥٤٥٨ بفرستید.

تنظیمات GPRS بطور خودکار در یک پیام کوتاه (SMS) خرید شارژ همراه اول برای شما ارسال می شود.
بطور کلی حجم داده خرید شارژ همراه اول ها براساس بایت سنجیده می شود. همانطور که می دانید، حدوداً به هر 1000 بایت یک کیلوبایت (KB) و به هر 1000 کیلوبایت یک مگابایت (MB) می گویند.
پس از اینکه از تنظیمات گوشی خود مطمئن شدید و علامت اتصال به شبکه GPRS (یک علامت G یا یک مثلث برعکس در کنار علامت آنتن) بر روی صفحه تلفن همراه شما ظاهر شد، می توانید با خرید شارژ ایرانسل انتخاب مرورگر (WAP/ Web browser) در منوی گوشی خود و سپس وارد کردن آدرس اینترنتی (URL) به شبکه جهانی اینترنت دسترسی پیدا کنید.
خرید شارژ همراه اول پس از ثبت‌نام، پیامکی حاوی رمز عبور برای شما ارسال می‌شود.
توجه: خرید شارژ همراه اول
ثبت خرید شارژ ایرانسل نام و فعال سازی
با داشتن یک PDA خرید شارژ همراه اول و سرویس GPRS، جهان در دستان شماست. می توانید ایمیل تان را چک کرده و گشتی در اینترنت بزنید.
اینترنت همه جا، خرید شارژ همراه اول همه وقت
درصورتیکه پیام کوتاه حاوی تنظیمات خرید شارژ همراه اول را دریافت و یا ذخیره نکرده اید، می توانید با شماره گیری این اطلاعات را دریافت نمایید.
این سرویس برای کلیه مشترکین ایرانسل (اعم از پیش پرداخت یا پرداخت ماهیانه) که گوشی با قابلیت خرید شارژ همراه اول GPRS دارند، موجود می باشد.
۳- استفاده از کد خرید شارژ ایرانسل دستوری:
• دوستان خود را رهگیری کنید. بدین ترتیب که با انتخاب دوستان خود، مسیر حرکت خرید شارژ ایرانسل آنها را بر روی نقشه هر چند دقیقه یکبار مشاهده کنید؛
(e-Care) در وب سایت ایرانسل، به صفحه «صورتحساب اینترنتی» مراجعه و سپس از طریق گزینه‌های موجود، به مشاهده «خلاصه صورتحساب»، «صورتحساب تفکیکی» و «صورتحساب دوره‌های خرید شارژ ایرانسل یافت نشده در سیستم» بپردازند.
خرید شارژ همراه اول
شما می‌توانید از طریق روش‌های زیر، برای استفاده از خدمات نقشه مجازی ایرانسل، ثبت نام خرید شارژ ایرانسل کنید:
بدین منظور لازم است تا مشترکین دائمی، پس از ورود به پورتال کنترل حساب خرید شارژ همراه اول اینترنتی
برای ورود به پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care) کافیست... خرید شارژ همراه اول
اینترنت خرید شارژ همراه اول همراه (GPRS)

خرید شارژ ایرانسل
براي خرید شارژ همراه اول مشاهده تعرفه GPRS اينجا را كليك كنيد.


سرعت و راحتی اینترنت خرید شارژ همراه اول
نما (نقشه مجازی ایرانسل) به همراه قابلیت های خرید شارژ همراه اول جدید
از طریق پیام خرید شارژ همراه اول کوتاه
• نام کاربر، شماره تلفن ایرانسل شما است. خرید شارژ همراه اول
• در این روش می‌توانید از طریق لینک nama.irancell.ir خرید شارژ ایرانسل در سرویس نمای دوستان، و از طریق namayekhanevadeh.irancell.ir در نمای خانواده ثبت نام کنید.
برای اطلاع از فهرست قیمت‌ها، خرید شارژ ایرانسل یک پیامک خالی به ۸۹۱۴ بفرستید.
مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل از این پس می‌توانند هر زمان که مایل باشند، صورتحساب سیم‌کارت خود را از طریق وب سایت ایرانسل، پورتال کنترل حساب اینترنتی و یا پیام کوتاه مشاهده کنند. خرید شارژ همراه اول

خرید شارژ همراه اول اطلاعات بر سرانگشتان شما جاریست! دیگر محدود به دفتر کار، میزتان یا رایانه تان نیستید.


به كمك این سرویس می توان در هر ساعت از شبانه روز از موقعیت مکانی اعضای خانواده آگاه شد. به عنوان مثال والدین می‌توانند در هر لحظه موقعیت فرزندان خود را تشخیص دهند و با اطمینان خاطر، از وضعیت کودکان خود آگاه شوند و خرید شارژ همراه اول یا موقعیت مکانی سالمندان را معین نمایند.
لطفا توجه داشته باشید که برای دریافت صورت‌حساب خرید شارژ ایرانسل کلی،نیازی به وارد کردن کدملی نیست.

آن دسته از شما مشترکین ایرانسل که در نظر دارید نسبت به تغییر مالکیت سیم‌کارت خود اقدام نمایید و یا تمایل دارید صورت‌حساب خود خرید شارژ همراه اول را تا تاریخ همان روز دریافت نمایید می‌توانید از گزینه «صورت‌حساب فوری» استفاده کنید.
اگر از دیتا کارت (PCMCIA) برای اتصال لپ تاپ خود استفاده می کنید، هنگام نصب کارت یا تنظیم اتصال به شبکه این اطلاعات خرید شارژ ایرانسل را وارد کنید (*اسامی اطلاعات زیر ممکن است برای مدل های مختلف کارت متفاوت باشد):

نمای دوستان خرید شارژ ایرانسل

از طریق خرید شارژ همراه اول وب سایت ایرانسل
صرفاًٌ زمانی هزینه به حساب شما منظور می خرید شارژ همراه اول شود که داده ای ارسال و یا دریافت کرده باشید.

آشنایی خرید شارژ همراه اول با GPRS
رایانه دستی خرید شارژ ایرانسل (PDA) و GPRS
خرید شارژ ایرانسل
خرید شارژ همراه اول



شما به آسانی می توانید در هرلحظه هزینه های خود را محاسبه کنید. کافی است تا تعداد بایت هایی که ارسال یا دریافت کرده اید را در خرید شارژ ایرانسل تعرفه ضرب کنید.
در صورتی که از قبل ثبت نام خرید شارژ همراه اول کرده اید، نام کاربری (شماره سیم کارت) و رمز ورود و شماره سریال سیم کارت (KIT number) را وارد کرده و به پورتال وارد شوید.
WAP 2.0 Proxy : گوشی هایی که از نسخه WAP 2.0 برای ارتباط با اینترنت استفاده کرده و از نسخه WAP 1.0 پشتیبانی خرید شارژ ایرانسل نمیکنند.
خرید شارژ همراه اول
برای اولین بار در ایران اینترنت 24 ساعته در تلفن همراه شما! خرید شارژ همراه اول
• محدوده ای را بر روی نقشه تعیین کرده و از سیستم بخواهید که هر زمان دوستانی که مشخصات آنان را ثبت کرده خرید شارژ ایرانسل اید به شعاع آن محدوده نزدیک شدند، شما را مطلع کند.
لطفاً به خاطر داشته باشید که کارکرد دیتای شما شامل کلیه اطلاعاتی خواهد بود که توسط خود شما یا به صورت خودکار از گوشی، رایانه دستی یا لپ تاپ شما خرید شارژ همراه اول ارسال و یا دریافت می گردد.


شما می توانید از طریق لپ تاپ، رایانه دستی (PDA) یا مرورگر WAP روی خرید شارژ ایرانسل گوشی خود در کمترین زمان به اینترنت متصل شوید.
چگونه می توان به خرید شارژ ایرانسل GPRS متصل شد؟

این مرورگر (browser) در اغلب گوشی ها با علامت "کره زمین" نشان داده شده است. خرید شارژ ایرانسل
برای استفاده از این روش کافیست به سیستم درخواست صورت‌حساب وارد شده و نوع صورت‌حساب مورد نظر خود را از میان گزینه‌های موجود، شامل آخرین صورت‌حساب، صورت‌حساب کلی و صورت‌حساب فوری انتخاب نمایید. برای تسریع روند دریافت صورت‌حساب، می توانید اطلاعات خرید شارژ ایرانسل مورد نیاز را پیشتر آماده داشته باشید؛ این اطلاعات عبارتند از:
خرید شارژ ایرانسل مرور اینترنت یا ذخیره اطلاعات (download) به سادگی و با سرعتی بالا امکانپذیر است.
مشترکین گرامی، خرید شارژ همراه اول
برای ثبت نام و فعال‌سازی از طریق پیامک، خرید شارژ ایرانسل طبق دستورالعمل ذکر شده در جدول زیر عمل کنید:
شماره سریال سیم کارت، پشت سیم کارت و همچنین بر روی قاب خرید شارژ همراه اول سیم کارت در سمت راست پایین، زیر علامت بارکد ذکر شده است.


بر اساس این قابلیت‌های جدید، شما می‌توانید خرید شارژ همراه اول با مراجعه به لینک nama.irancell.ir به پورتال این سرویس وارد شده و با پیگیری لینک‌های موجود در وب سایت و به کمک بخش «راهنما» موارد زیر را انجام دهید:


۲- ارسال پیامک: خرید شارژ همراه اول





:: برچسب‌ها: خرید شارژ , ایرانسل , همراه اول , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , خرید شارژ همراه اول , شارژ شگفت انگیز , شارز بیشتر ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 دی 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: